سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دبستان ابوذرغفاری
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   محمد ضخیمی  

دکتراحمد مرادی به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش دکتر احمد مرادی با حضور در جمع کارکنان روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات زاده حسین مدیرکل سابق روابط عمومی ، شناسایی برخی از مشکلات و چالش های دستگاه ها را  با استفاده از تکنیک افکارسنجی از جمله وظایف مهم روابط عمومی ها دانست و اظهار داشت : رصد افکار عمومی و شناسایی مشکلات و چالش های مبتلا به دستگاه ها مبتنی بر افکار سنجی ، آینده نگری و آینده پژوهی از مسوولیت های مهم روابط عمومی هاست .

دکتر احمد مرادی تبیین دستاوردهای نهادها را  به عنوان یکی از فعالیت های اصلی روابط عمومی مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت : در روند اطلاع رسانی ، چگونگی بیان دستاوردها نیز باید مورد توجه قرارگیرد .

وی روابط عمومی را به مثابه اهرمی در جهت نیل به اهداف سازمان دانست و گفت : روابط عمومی باید شرایطی ایجاد کند که مدیران سازمان در رده های مختلف با استناد به یافته های روابط عمومی ها در صدد حل مشکلات برآیند .

 زاده حسین مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن آرزوی توفیق برای دکتر مرادی و تقدیر از زحمات همکاران تلاشگر روابط عمومی، عدم شناخت صحیح ازکارکردهای  روابط عمومی را از  چالش های این حوزه برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی مجموعه ای از مسوولیت های کوچک و بزرگ است که علیرغم حساسیت ، کمتر نمود می یابد .

زاده حسین با اشاره به تعیین و نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی  روابط عمومی در دولت نهم، این امر را نشان از اهتمام دولت نسبت به موضوع ارتباطات دانست .

بنابراین گزارش در مراسم معارفه مدیر کل جدید  روابط عمومی در جمع کارکنان این اداره کل که با حضور احمد حیدری مدیر کل دفتر وزارتی همراه بود،  مهندس مصطفی امین منصور مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در سخنانی با اشاره به سابقه ی تاریخی شکل گیری روابط عمومی ها با طرح این پرسش که " اندیشه اصلی روابط عمومی چیست ؟ "  اظهار داشت : اندیشه سازی و تعریف  فضای اندیشه در جامعه، استراتژی اساسی روابط عمومی هاست .

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش پویایی را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و یادآور شد :آینده نگری و آینده پژوهی نقطه قوت و انفعال و پاسخگویی بر اساس آنچه شرایط عمومی پیش می آورد  نقطه ضعف روابط عمومی است .

امین منصور گفت : برای توفیق در روابط عمومی آموزش و پرورش ،‌ نباید در وزارتخانه بلکه باید بر وزارتخانه باشیم .

وی اقناع افکار عمومی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : اعتماد سازی برای روابط عمومی ها که آیینه تمام نمای دستگاهها هستند امری ضروری است .

وی در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل سابق وزارت آموزش و پرورش برای دکتر احمد مرادی مدیر کل جدید آرزوی توفیق کرد و تحصیلات عالی دکتر مرادی در زمینه ارتباطات را فرصتی برای ارتقای روابط عمومی برشمرد .

گفتنی است دکتر احمد مرادی دارای دکترای ارتباطات  می باشد .


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   6 بازدید
دیروز:   7  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
دبستان ابوذرغفاری
محمد ضخیمی
بهترین دبستان در شرق تهران
لوگوی خودم
دبستان ابوذرغفاری
اوقات شرعی
حضور و غیاب
آوای آشنا
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com